Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Mercedes-benz AROCS 2053 LS (2015-???) 530km » 03C 105 159H volkswagen
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Arocs 2053 Ls (2015-???) 530km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Koło pasowe wału korboweg 03C 105 159H VOLKSWAGEN

03C 105 159H Koło pasowe wału korboweg VOLKSWAGEN
volkswagen 03C 105 159H
127.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

03C 105 159H

producent:

VOLKSWAGEN

VW BEETLE, EOS, GOLF V, JETTA III, JETTA IV, PASSAT B6, POLO V 1.4/1.6/1.6LPG 10.03-04.18

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe wału korboweg 03C 105 159H VOLKSWAGEN

Tulejka koła pasowego wału korbowego pasuje do: VW BEETLE, EOS, GOLF V, JETTA III, JETTA IV, PASSAT B6, POLO V 1.4/1.6/1.6LPG 10.03-04.18
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Koło pasowe wału korboweg 03C 105 159H VOLKSWAGEN w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.