Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » 04L128063T volkswagen

PRZEPUSTNICA VAG 04L128063T VOLKSWAGEN

777.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:7 szt.

    Ocena:
numer części:

04L128063T

dostawca:

VOLKSWAGEN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PRZEPUSTNICA VAG 04L128063T VOLKSWAGEN

PRZEPUSTNICA VAG 04L128063T ma zastosowanie do modeli samochodów

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE PRZEPUSTNICA VAG 04L128063T producenta VOLKSWAGEN

AUDI

04L128063F, 04L128063H, 04L128063J, 04L128063N, 04L128063P, 04L128063T, 4L128063F, 4L128063H

numery OEM:
AUDI      04L 128 063 F
AUDI      04L 128 063 H
AUDI      04L 128 063 J
AUDI      04L 128 063 N
AUDI      04L 128 063 P
AUDI      04L 128 063 T
AUDI      4L 128 063 F
AUDI      4L 128 063 H
VAG      04L 128 063 B
VAG      04L 128 063 F
VAG      04L 128 063 H
VAG      04L 128 063 J
VAG      04L 128 063 N
VAG      04L 128 063 P
VAG      04L 128 063 T
VAG      04L128063T
VAG      4L 128 063 B
VAG      4L 128 063 F
VAG      4L 128 063 J
VAG      4L 128 063 N
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PRZEPUSTNICA VAG 04L128063T VOLKSWAGEN w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.