Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Bmw 3 Touring (G21, G81) 330 i xDrive (2019.07-???) 258km » 057 109 116J volkswagen
wybrany samochód: 
Bmw 3 Touring (g21, G81) 330 I Xdrive (2019.07-???) 258km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Koło zębate łańcucha wałka rozrząd 057 109 116J VOLKSWAGEN

057 109 116J Koło zębate łańcucha wałka rozrząd VOLKSWAGEN

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

057 109 116J

producent:

VOLKSWAGEN

AUDI A4 ALLROAD B8, A4 B7, A4 B8, A5, A6 ALLROAD C6, A6 C6, A8 D3, A8 D4, Q5, Q7, VW PHAETON, TOUAREG 2.7D-4.2D

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło zębate łańcucha wałka rozrząd 057 109 116J VOLKSWAGEN

Koło zębate wałka rozrządu pasuje do: AUDI A4 ALLROAD B8, A4 B7, A4 B8, A5, A6 ALLROAD C6, A6 C6, A8 D3, A8 D4, Q5, Q7, VW PHAETON, TOUAREG 2.7D-4.2D 05.03-03.18
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Koło zębate łańcucha wałka rozrząd 057 109 116J VOLKSWAGEN w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.