Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Nissan SUNNY III Hatchback (N14) 1.6 i 16V 4x4 (1992.10-1995.05) 102km » 066 109 570 volkswagen
wybrany samochód: 
Nissan Sunny Iii Hatchback (n14) 1.6 I 16v 4x4 (1992.10-1995.05) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Koło zębate łańcucha wałka rozrząd 066 109 570 VOLKSWAGEN

066 109 570 Koło zębate łańcucha wałka rozrząd VOLKSWAGEN
volkswagen 066 109 570
254.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

066 109 570

producent:

VOLKSWAGEN

VW BORA, BORA I, CC B7, GOLF IV, NEW BEETLE, PASSAT B5.5, PASSAT B6, PASSAT B7, SHARAN, TRANSP

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło zębate łańcucha wałka rozrząd 066 109 570 VOLKSWAGEN

Koło zębate wałka rozrządu (ilość zębów: 18) pasuje do: VW BORA, BORA I, CC B7, GOLF IV, NEW BEETLE, PASSAT B5.5, PASSAT B6, PASSAT B7, SHARAN, TRANSPORTER T4 2.3-3.6 11.95-12.16
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Koło zębate łańcucha wałka rozrząd 066 109 570 VOLKSWAGEN w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.