Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (B602) 310 D 2.9 (1989.06-1996.02) 98km » 06H 105 209AT volkswagen
wybrany samochód: 
Mercedes-benz T1 Platforma / Podwozie (b602) 310 D 2.9 (1989.06-1996.02) 98km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Koło zębate wału korboweg 06H 105 209AT VOLKSWAGEN

06H 105 209AT Koło zębate wału korboweg VOLKSWAGEN
volkswagen 06H 105 209AT
443.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

06H 105 209AT

producent:

VOLKSWAGEN

AUDI A4 B8, A5, VW PASSAT ALLTRACK B8, PASSAT B8, TIGUAN 1.8/2.0 11.07-

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło zębate wału korboweg 06H 105 209AT VOLKSWAGEN

Koło zębate wału korbowego pasuje do: AUDI A4 B8, A5, VW PASSAT ALLTRACK B8, PASSAT B8, TIGUAN 1.8/2.0 11.07-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Koło zębate wału korboweg 06H 105 209AT VOLKSWAGEN w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.