Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Volkswagen GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI (2012.08-???) 150km » 06H 109 507M volkswagen
wybrany samochód: 
Volkswagen Golf Vii (5g1, Bq1, Be1, Be2) 2.0 Tdi (2012.08-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Napinacz łańcucha napędu pompy olej 06H 109 507M VOLKSWAGEN

06H 109 507M Napinacz łańcucha napędu pompy olej VOLKSWAGEN
volkswagen 06H 109 507M
206.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

06H 109 507M

producent:

VOLKSWAGEN

AUDI A3, A4 B8, A5, Q3, TT, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, EXEO, EXEO ST, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Napinacz łańcucha napędu pompy olej 06H 109 507M VOLKSWAGEN

Napinacz łańcucha pompy oleju pasuje do: AUDI A3, A4 B8, A5, A6 C7, Q3, Q5, TT, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, EXEO, EXEO ST, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, SUPERB II, YETI 1.8-2.0H 09.04-09.18
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Napinacz łańcucha napędu pompy olej 06H 109 507M VOLKSWAGEN w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.