Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Hyundai H-1 / STAREX Autobus (A1) 2.4 4WD (1998.02-2004.04) 112km » 079 109 570AP volkswagen
wybrany samochód: 
Hyundai H-1 / Starex Autobus (a1) 2.4 4wd (1998.02-2004.04) 112km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Koło zębate pompy olej 079 109 570AP VOLKSWAGEN

079 109 570AP Koło zębate pompy olej VOLKSWAGEN
419.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

079 109 570AP

producent:

VOLKSWAGEN

AUDI A4 ALLROAD B8, A4 B6, A4 B7, A4 B8, A5, A6 ALLROAD C6, A6 C6, A8 D3, A8 D4, Q5, Q7, R8, R8 SPYDER, VW PHAETON,

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło zębate pompy olej 079 109 570AP VOLKSWAGEN

Koło zębate pompy oleju pasuje do: AUDI A4 ALLROAD B8, A4 B6, A4 B7, A4 B8, A5, A6 ALLROAD C6, A6 C6, A8 D3, A8 D4, Q5, Q7, R8, R8 SPYDER, VW PHAETON, TOUAREG 2.7D-5.2 03.03-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Koło zębate pompy olej 079 109 570AP VOLKSWAGEN w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.