Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi Q7 (4LB) 3.6 FSI quattro (2006.08-2010.05) 280km » I33043YMT yamato
wybrany samochód: 
Audi Q7 (4lb) 3.6 Fsi Quattro (2006.08-2010.05) 280km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I33043YMT Yamato

I33043YMT Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny Yamato
yamato I33043YMT

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I33043YMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowywewnątrz
Długość [mm]323
Rozmiar gwintu 1M14X1.5
Rozmiar gwintu 2M12X1.25
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
nr EAN5900427515284

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I33043YMT Yamato

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L (dł.: 323mm) pasuje do: MAZDA 323 F VI, 323 S VI, PREMACY 1.3-2.0D 06.98-03.05
numery OEM:
MAZDA      B25D 32 240

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I33043YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I33043YMT Yamato:

2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.