Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika Renault CLIO II Furgon/hatchback (SB0/1/2_) 1.2 (SB0A, SB0F, SB10) (1999.03-2003.10) 60km » I55022YMT yamato
wybrany samochód: 
Renault Clio Ii Furgon/hatchback (sb0/1/2_) 1.2 (sb0a, Sb0f, Sb10) (1999.03-2003.10) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Poduszka silnika I55022YMT Yamato

I55022YMT Poduszka silnika Yamato
yamato I55022YMT
31.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

I55022YMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
nr EAN5900427114807

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika I55022YMT Yamato

Poduszka silnika tył L, gumowo-metalowa pasuje do: MITSUBISHI L200, L200 / TRITON, PAJERO SPORT I, PAJERO SPORT II 2.4-3.2D 11.86-
numery OEM:
MITSUBISHI      3204A005
MITSUBISHI      MB 581845

Zastosowanie Poduszka silnika I55022YMT Yamato w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.