Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Volvo S80 II (124) 4.4 V8 AWD (2006.03-2012.03) 316km » J15018YMT yamato
wybrany samochód: 
Volvo S80 Ii (124) 4.4 V8 Awd (2006.03-2012.03) 316km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza J15018YMT Yamato

J15018YMT Sworzeń wahacza Yamato
yamato J15018YMT
Sworzeń wahacza J15018YMT
49.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

J15018YMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
Wymiar stożka [mm]19,35
Zbieżność stożka1/8
Rozmiar gwintu 1M16x1,50
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Rodzaj wahaczadla wahacza poprzecznego
nr EAN5900427521063

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza J15018YMT Yamato

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 19,35mm) pasuje do: FIAT FULLBACK, MITSUBISHI ECLIPSE, ECLIPSE II, L200, L200 / TRITON, PAJERO II, PAJERO III, PAJERO IV 1.8-3.8 05.91-
numery OEM:
MITSUBISHI      MR 496 799

Zastosowanie Sworzeń wahacza J15018YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza J15018YMT Yamato:

Rafał, Straszęcin
2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.