Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Iveco DAILY II Wywrotka 35-12 K (15130311, 15130411, 15131111, 15131204,... (1996.09-1998.08) 122km » J22015YMT yamato
wybrany samochód: 
Iveco Daily Ii Wywrotka 35-12 K (15130311, 15130411, 15131111, 15131204,... (1996.09-1998.08) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza J22015YMT Yamato

J22015YMT Sworzeń wahacza Yamato
yamato J22015YMT
Sworzeń wahacza J22015YMT
52.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

J22015YMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
Strona zabudowygóra
Rozmiar gwintu 1R-M14X1.5
Zbieżność stożka1/8
Wymiar stożka [mm]15,8
Rodzaj wahaczadla wahacza poprzecznego
nr EAN5900427587137

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza J22015YMT Yamato

Sworzeń wahacza przód L/P (góra przód) (średnica stożka 15,8mm) pasuje do: LEXUS GX, LX, TOYOTA 4 RUNNER V, FJ CRUISER, FORTUNER, HILUX VIII, LAND CRUISER 100, LAND CRUISER 200 2.7-5.7ALK 01.98-
numery OEM:
TOYOTA      43310-60050
TOYOTA      48610 60050
TOYOTA      48610 60060
TOYOTA      48610-0C011
TOYOTA      48610-60070
TOYOTA      48630 60020
TOYOTA      48630 60030
TOYOTA      48630-0C011
TOYOTA      48630-60040
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sworzeń wahacza J22015YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza J22015YMT Yamato:

Rafał, Straszęcin
2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.