Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Toyota AURIS Kombi (_E18_) 1.8 Hybrid (ZWE186_, ZWE186R, ZWE186H) (2013.07-2018.12) 99km » J25003YMT yamato
wybrany samochód: 
Toyota Auris Kombi (_e18_) 1.8 Hybrid (zwe186_, Zwe186r, Zwe186h) (2013.07-2018.12) 99km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza J25003YMT Yamato

J25003YMT Sworzeń wahacza Yamato
yamato J25003YMT
Sworzeń wahacza J25003YMT
J25003YMT

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

J25003YMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowygóra
Rodzaj wahaczadla wahacza poprzecznego
nr EAN5900427521322

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza J25003YMT Yamato

Sworzeń wahacza przód L/P (góra przód) (średnica stożka 16,5mm) pasuje do: MITSUBISHI L200, PAJERO CLASSIC, PAJERO II, PAJERO III, PAJERO PININ I, PAJERO SPORT I 1.8-3.5 11.86-
numery OEM:
MITSUBISHI      MB 860 830
MITSUBISHI      MB 860829

Zastosowanie Sworzeń wahacza J25003YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza J25003YMT Yamato:

Rafał, Straszęcin
2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.