Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » C11034ABE abe

Klocki hamulcowe - komplet C11034ABE ABE

C11034ABE Klocki hamulcowe - komplet ABE
abe C11034ABE
Klocki hamulcowe - komplet C11034ABE
61.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C11034ABE

producent:

ABE

Szerokość [mm] 142
Wysokość [mm] 53
Grubość [mm] 17,2
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5900427184947

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet C11034ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: MITSUBISHI PAJERO I, NISSAN 280ZX,ZXT, CABSTAR, PATROL GR IV, PATROL GR V, PATROL III/1, PATROL III/2, URVAN, VANETTE, TOYOTA CROWN 1.2-4.2D 10.78-

Klocki hamulcowe C11034ABE mają zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE klocków hamulcowych C11034ABE producenta ABE

NISSAN

41060C7125, 41060C7190, 41060C7191, 41060C7194, 41060C7892, 41060C8186, 41060G9501, 41060G9800, 41060T7890, 41060T7893, 41060V0491, D1060C7192, DA060T7890

numery OEM:
NISSAN      41060 C7125
NISSAN      41060 C7190
NISSAN      41060 C7191
NISSAN      41060 C7194
NISSAN      41060 C7892
NISSAN      41060 C8186
NISSAN      41060 G9501
NISSAN      41060 G9800
NISSAN      41060 T7890
NISSAN      41060 T7893
NISSAN      41060 V0491
NISSAN      D1060 C7192
NISSAN      DA060 T7890

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet C11034ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.