Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » C11044ABE abe

Klocki hamulcowe - komplet C11044ABE ABE

C11044ABE Klocki hamulcowe - komplet ABE
66.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C11044ABE

producent:

ABE

Długość [mm] 137,2
Szerokość [mm] 53
Grubość [mm] 17
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5900427184985

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet C11044ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: INFINITI I30, NISSAN 200SX, 350Z, ALTIMA, AVENIR, CUBE, JUKE, MAXIMA / MAXIMA QX IV, MAXIMA / MAXIMA QX V, MAXIMA III, MURANO II, NAVARA 1.2-3.5 01.86-

Klocki hamulcowe C11044ABE mają zastosowanie do modeli samochodów

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

INFINITI

FX, Q45 III, M35, M45, EX, G coupe, G

Numery OE klocków hamulcowych C11044ABE producenta ABE

NISSAN

410602Y090, 410602Y091, 4106040U90, 4106040U92, 4106088E94, 4106089E90, 4106089E91, 410608J090, 41060ZG225, 41060AU091, D10602Y991, D106088E87, D106088E90, D106088E91

numery OEM:
NISSAN      41060 2Y090
NISSAN      41060 2Y091
NISSAN      41060 40U90
NISSAN      41060 40U92
NISSAN      41060 88E94
NISSAN      41060 89E90
NISSAN      41060 89E91
NISSAN      41060 8J090
NISSAN      41060 ZG225
NISSAN      41060-AU091
NISSAN      D1060 2Y991
NISSAN      D1060 88E87
NISSAN      D1060 88E90
NISSAN      D1060 88E91

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet C11044ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.