Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » C13046ABE abe

Klocki hamulcowe - komplet C13046ABE ABE

C13046ABE Klocki hamulcowe - komplet ABE
abe C13046ABE
56.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C13046ABE

producent:

ABE

Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość [mm] 131,35
Szerokość [mm] 56,1
Grubość [mm] 16
System hamulcowy Sumitomo
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Długość 2 [mm] 131,35
Szerokość 2 [mm] 56,1
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5900427186088

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet C13046ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: MAZDA 323 F VI, 323 S VI, 6, 626 IV, 626 V, PREMACY 1.6-2.0D 08.93-08.07

Klocki hamulcowe C13046ABE mają zastosowanie do modeli samochodów

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE klocków hamulcowych C13046ABE producenta ABE

MAZDA

CBY33323Z, CBY33328Z, CBY43323Z, CBY43328Z, G1YC3323Z, G1YC3323ZA, G1YC3328ZA, G1YC3328ZB, G1YN3323Z, G1YN3323ZA, G1YN3328Z, G1YN3328ZA, G1YN3328ZB, GFYR3323Z

numery OEM:
MAZDA      CBY3-33-23Z
MAZDA      CBY3-33-28Z
MAZDA      CBY4-33-23Z
MAZDA      CBY4-33-28Z
MAZDA      G1YC-33-23Z
MAZDA      G1YC-33-23ZA
MAZDA      G1YC-33-28ZA
MAZDA      G1YC-33-28ZB
MAZDA      G1YN 33 23Z
MAZDA      G1YN-33-23ZA
MAZDA      G1YN-33-28Z
MAZDA      G1YN-33-28ZA
MAZDA      G1YN-33-28ZB
MAZDA      GFYR-33-23Z

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet C13046ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.