Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » C13063ABE abe

Klocki hamulcowe - komplet C13063ABE ABE

C13063ABE Klocki hamulcowe - komplet ABE
abe C13063ABE
61.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C13063ABE

producent:

ABE

Długość [mm] 125,6
Wysokość [mm] 51,7
Grubość [mm] 15,3
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
System hamulcowy TRW
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5900427186200

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet C13063ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: DAIHATSU CUORE VII, MATERIA, SIRION FORD B-MAX, FIESTA, FIESTA VI, FIESTA VII MAZDA 2 SUBARU JUSTY IV SUZUKI BALENO, SWIFT IV, SWIFT V 1.0-1.6D 01.05-

Klocki hamulcowe C13063ABE mają zastosowanie do modeli samochodów

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

SUBARU

LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA

DAIHATSU

SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE klocków hamulcowych C13063ABE producenta ABE

FORD

1550219, 8V512K021AA

SUBARU

04465B1320

DAIHATSU

04465B1320, 04465B1320000, 04465B1120, 04465B1190, 04465B1191

MAZDA

DFY13328Z, DFY13328ZA, DFY13329Z, DFY13329ZA

numery OEM:
DAIHATSU      044 65B 1320
DAIHATSU      044 65B 1320 000
DAIHATSU      04465-B1120
DAIHATSU      04465-B1190
DAIHATSU      04465-B1191
FORD      1 550 219
FORD      8V51 2K021-AA
MAZDA      DFY1-33-28Z
MAZDA      DFY1-33-28ZA
MAZDA      DFY1-33-29Z
MAZDA      DFY1-33-29ZA
SUBARU      04465-B1320

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet C13063ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.