Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Mercedes-benz SPRINTER 3-t Furgon (B903) 310 D 2.9 (903.461, 903.462, 903.463) (1995.02-2000.04) 102km » C16010ABE abe
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3-t Furgon (b903) 310 D 2.9 (903.461, 903.462, 903.463) (1995.02-2000.04) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet C16010ABE ABE

C16010ABE Klocki hamulcowe - komplet ABE
abe C16010ABE
Klocki hamulcowe - komplet C16010ABE
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C16010ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaAKEBONO
Styk ostrzegawczy o zużyciunieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Wysokość [mm]49,2
Długość [mm]88,7
Grubość [mm]14
Strona zabudowyOś przednia
nr EAN5900427186781

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet C16010ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: DAIHATSU COPEN, CUORE II, CUORE III, CUORE IV 0.7/0.8 11.89-09.12
numery OEM:
DAIHATSU      044.918.720.600.0
DAIHATSU      044.918.720.900.0
DAIHATSU      044.918.721.7
DAIHATSU      044.918.721.700.0
DAIHATSU      044.918.721.8
DAIHATSU      044.918.721.800.0
DAIHATSU      044.918.722.8
DAIHATSU      044.918.722.800.0
DAIHATSU      044.918.722.9
DAIHATSU      044.918.722.900.0
DAIHATSU      04491 87204 000
DAIHATSU      04491 87205 000
DAIHATSU      04491 87206
DAIHATSU      04491 87209
DAIHATSU      04491 87213 000
DAIHATSU      04491 87216 000
DAIHATSU      04491 87231 000
DAIHATSU      4491-87209
DAIHATSU      4491-87217
DAIHATSU      4491-87218
DAIHATSU      4491-87228
DAIHATSU      449187229
NISSAN      AY040 KE008
NISSAN      AY040 KE102

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet C16010ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.