Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » C1B023ABE abe

Klocki hamulcowe - komplet C1B023ABE ABE

C1B023ABE Klocki hamulcowe - komplet ABE
abe C1B023ABE
Klocki hamulcowe - komplet C1B023ABE
70.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C1B023ABE

producent:

ABE

Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
Wysokość [mm] 65,3
Długość [mm] 131,4
Grubość [mm] 17,6
Wysokość 2 [mm] 53,5
Długość 2 [mm] 131,4
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5900427187474

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet C1B023ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: BMW 1 (E81), 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88), 2 (F45), DACIA DOKKER, MINI (F55), (F56), (F57), (R50, R53), (R56), (R57), (R58), (R59) 1.2-Electric 06.04-

Klocki hamulcowe C1B023ABE mają zastosowanie do modeli samochodów

MINI

MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE klocków hamulcowych C1B023ABE producenta ABE

MINI

34116772892, 34116794056, 6794056

BMW

2288854, 34112288854, 34116767143, 34116767144, 34116767147, 34116771837, 34116771838, 34116774050, 34116794056, 6767143, 6767144, 6767147, 6771837, 6771838, 6774050, 6794056

numery OEM:
BMW      2 288 854
BMW      34 11 2 288 854
BMW      34 11 6 767 143
BMW      34 11 6 767 144
BMW      34 11 6 767 147
BMW      34 11 6 771 837
BMW      34 11 6 771 838
BMW      34 11 6 774 050
BMW      34 11 6 794 056
BMW      6 767 143
BMW      6 767 144
BMW      6 767 147
BMW      6 771 837
BMW      6 771 838
BMW      6 774 050
BMW      6 794 056
MINI      34 11 6 772 892
MINI      34 11 6 79 40 56
MINI      6 794 056

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet C1B023ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.