Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » C1F019ABE abe

Klocki hamulcowe - komplet C1F019ABE ABE

C1F019ABE Klocki hamulcowe - komplet ABE
abe C1F019ABE
Klocki hamulcowe - komplet C1F019ABE
54.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C1F019ABE

producent:

ABE

Ograniczenia producenta ATE
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Wysokość [mm] 52,5
Długość [mm] 156,4
Grubość [mm] 17,6
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5900427188181

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet C1F019ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146 FIAT BARCHETTA, BRAVA, BRAVO I, MAREA, PUNTO, PUNTO/HATCHBACK LANCIA DEDRA, DELTA II 1.2-2.0 04.89-03.12

Klocki hamulcowe C1F019ABE mają zastosowanie do modeli samochodów

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE klocków hamulcowych C1F019ABE producenta ABE

LANCIA

77362186, 9947630, 9949048

ALFA ROMEO

77362186, 9947124

FIAT

77362090, 77362186, 77362316, 9947124, 9947630, 9949048

numery OEM:
ALFA ROMEO      77 362 186
ALFA ROMEO      9 947 124
FIAT      7 736 209 0
FIAT      7 736 218 6
FIAT      7 736 231 6
FIAT      9 947 124
FIAT      9 947 630
FIAT      9 949 048
LANCIA      77 362 186
LANCIA      9 947 630
LANCIA      9 949 048

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet C1F019ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.