Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » C1W001ABE abe

Klocki hamulcowe - komplet C1W001ABE ABE

C1W001ABE Klocki hamulcowe - komplet ABE
abe C1W001ABE
Klocki hamulcowe - komplet C1W001ABE
54.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C1W001ABE

producent:

ABE

Ograniczenia producenta TRW
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Wysokość [mm] 69,6
Długość [mm] 119,3
Grubość [mm] 19,4
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5900427190351

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet C1W001ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: AUDI 100 C2, 100 C3, 200 C2, 200 C3, 80 B2, 80 B3, 80 B4, 90 B3, A4 B5, A4 B6, CABRIOLET B3, COUPE B2, COUPE B3, QUATTRO CHERY A3, COWIN 5 1.4-2.9 07.77-

Klocki hamulcowe C1W001ABE mają zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE klocków hamulcowych C1W001ABE producenta ABE

AUDI

437698151, 431698151F, 8D0698151L, 8D0698151, 8A0698151B, 8A0698151A, 443698151K, 440615116B, 440615116A, 431698151D, 357698151

VOLKSWAGEN

357698151, 437698151, 440615116A, 443698151M, 8D0698151L

numery OEM:
AUDI      357 698 151
AUDI      431 698 151 D
AUDI      431 698 151 F
AUDI      437 698 151
AUDI      440 615 116 A
AUDI      440 615 116 B
AUDI      443 698 151 K
AUDI      8A0 698 151 A
AUDI      8A0 698 151 B
AUDI      8D0 698 151
AUDI      8D0 698 151 L
VOLKSWAGEN      357 698 151
VOLKSWAGEN      437 698 151
VOLKSWAGEN      440 615 116 A
VOLKSWAGEN      443 698 151 M
VOLKSWAGEN      8D0 698 151 L

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet C1W001ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.