Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » C1W068ABE abe

Klocki hamulcowe - komplet C1W068ABE ABE

C1W068ABE Klocki hamulcowe - komplet ABE
abe C1W068ABE
115.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C1W068ABE

producent:

ABE

Długość [mm] 175,2
Długość złącza ostrzegawczego [mm] 260
Grubość [mm] 20
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 1
Ograniczenia producenta TRW
Wysokość [mm] 69,7
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5900427190795

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet C1W068ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: AUDI A3, Q3, SEAT ALHAMBRA, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, LEON, LEON SC, LEON SPORTSTOURER, LEON ST, LEON/HATCHBACK, TARRACO 1.0-3.6 11.07-

Klocki hamulcowe C1W068ABE mają zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE klocków hamulcowych C1W068ABE producenta ABE

VOLKSWAGEN

3C0698151E, 3C0698151F, 3C0698151G, 3C0698151H, 7N0698151A, 7N0698151B, 7N0698151C, 7N0698151D, 8V0698151C

SEAT

7N0698151A, 7N0698151C

SKODA

3C0698151G

numery OEM:
SEAT      7N0 698 151 A
SEAT      7N0 698 151 C
SKODA      3C0 698 151 G
VOLKSWAGEN      3C0 698 151 E
VOLKSWAGEN      3C0 698 151 F
VOLKSWAGEN      3C0 698 151 G
VOLKSWAGEN      3C0 698 151 H
VOLKSWAGEN      7N0 698 151 A
VOLKSWAGEN      7N0 698 151 B
VOLKSWAGEN      7N0 698 151 C
VOLKSWAGEN      7N0 698 151 D
VOLKSWAGEN      8V0 698 151 C

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet C1W068ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.