Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » C1X033ABE abe

Klocki hamulcowe - komplet C1X033ABE ABE

C1X033ABE Klocki hamulcowe - komplet ABE
abe C1X033ABE
Klocki hamulcowe - komplet C1X033ABE
C1X033ABE
abe C1X033ABE Klocki hamulcowe - komplet
Klocki hamulcowe - komplet C1X033ABE abe
64.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C1X033ABE

producent:

ABE

Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Ograniczenia producenta ATE
Długość 1 [mm] 156,4
Długość 2 [mm] 155,4
Wysokość 1 [mm] 76
Wysokość 2 [mm] 70,7
Grubość 1 [mm] 19,5
Grubość 2 [mm] 20,3
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5900427191068

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet C1X033ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: CHEVROLET VIVA, ZAFIRA, OPEL ADAM, ASTRA F CLASSIC, ASTRA G, ASTRA G/KOMBI, ASTRA H, ASTRA H CLASSIC, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI, CAMPO 1.0-3.0D 08.87-

Klocki hamulcowe C1X033ABE mają zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE klocków hamulcowych C1X033ABE producenta ABE

OPEL

1605992, 1605996, 1605080, 1605099, 1605252, 1605456, 1605997, 1605998, 93176115, 93186713

numery OEM:
OPEL      1 605 992
OPEL      1 605 996
OPEL      16 05 080
OPEL      16 05 099
OPEL      16 05 252
OPEL      16 05 456
OPEL      16 05 997
OPEL      16 05 998
OPEL      93 176 115
OPEL      93 186 713
VAUXHALL      93 176 429
VAUXHALL      93 179 708
VAUXHALL      93 186 713
VAUXHALL      93 192 578
VAUXHALL      93181189

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet C1X033ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.