Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » C25003ABE abe

Klocki hamulcowe - komplet C25003ABE ABE

C25003ABE Klocki hamulcowe - komplet ABE
abe C25003ABE
53.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C25003ABE

producent:

ABE

Ograniczenia producenta AKEBONO
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Wysokość [mm] 41
Długość [mm] 107,8
Grubość [mm] 15,5
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5900427192485

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet C25003ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: CHRYSLER SEBRING, HYUNDAI GALLOPER II, IX35, SANTAMO, TUCSON, MITSUBISHI 3000 GT, DELICA / SPACE GEAR, ECLIPSE, ECLIPSE I, ECLIPSE II 1.6-3.8 06.87-

Klocki hamulcowe C25003ABE mają zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE klocków hamulcowych C25003ABE producenta ABE

MITSUBISHI

MB534653, MB857336, MB950350, MR129433, MR205144, MR389576, MR389577, MR389578, MR389580, MR569780, MZ690010

CHRYSLER

MB857336

HYUNDAI

58302M2A00, MB857336

numery OEM:
CHRYSLER      MB 857 336
DODGE      MB 857 336
MITSUBISHI      MB 534 653
MITSUBISHI      MB 857 336
MITSUBISHI      MB 950 350
MITSUBISHI      MR 129 433
MITSUBISHI      MR 205 144
MITSUBISHI      MR 389 576
MITSUBISHI      MR 389 577
MITSUBISHI      MR 389 578
MITSUBISHI      MR 389 580
MITSUBISHI      MR 569 780
MITSUBISHI      MZ 690 010
HYUNDAI      58302 M2A00
HYUNDAI      MB857336

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet C25003ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.