Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » C2V005ABE abe

Klocki hamulcowe - komplet C2V005ABE ABE

C2V005ABE Klocki hamulcowe - komplet ABE
abe C2V005ABE
56.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C2V005ABE

producent:

ABE

Ograniczenia producenta TRW
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Wysokość [mm] 47,1
Długość [mm] 87,2
Grubość [mm] 16,7
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5900427194106

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet C2V005ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: VOLVO S40 I, V40, MITSUBISHI CARISMA, COLT CZC VI, COLT VI, LANCER V, MIRAGE I, MIRAGE IV, MIRAGE V, SPACE STAR, SMART FORFOUR 1.1-2.0D 03.79-06.12

Klocki hamulcowe C2V005ABE mają zastosowanie do modeli samochodów

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

SMART

CABRIO, CITY-COUPE, CROSSBLADE, ROADSTER, ROADSTER coupe, FORFOUR, FORTWO coupe

Numery OE klocków hamulcowych C2V005ABE producenta ABE

VOLVO

30620770, 30623264, 30630613, 30638455, 30799186, 30850978, 308509785, 31262468, 3345678, 33456781

MITSUBISHI

M620770, M850978, MN125772, X3516005

SMART

4544201020

numery OEM:
MITSUBISHI      M 620 770
MITSUBISHI      M 850 978
MITSUBISHI      MN 125 772
MITSUBISHI      X3 516 005
VOLVO      3 062 077 0
VOLVO      3 062 326 4
VOLVO      3 063 061 3
VOLVO      3 063 845 5
VOLVO      3 079 918 6
VOLVO      3 085 097 8
VOLVO      3 085 097 85
VOLVO      3 126 246 8
VOLVO      3 345 678
VOLVO      3 345 678 1
SMART      454 420 10 20

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet C2V005ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.