Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » C2X009ABE abe

Klocki hamulcowe - komplet C2X009ABE ABE

C2X009ABE Klocki hamulcowe - komplet ABE
abe C2X009ABE
46.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C2X009ABE

producent:

ABE

Ograniczenia producenta TRW
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Wysokość [mm] 42,7
Długość [mm] 95,4
Grubość [mm] 15
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5900427194434

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet C2X009ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: CHEVROLET ASTRA, CORSA, VIVA, ZAFIRA, KIA CEED, PRO CEED, VENGA, LADA KALINA, OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, ASTRA H 1.0-2.2D 08.94-

Klocki hamulcowe C2X009ABE mają zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

LADA

KALINA, PRIORA, GRANTA, LARGUS, LARGUS Skrzynia, KALINA II, VESTA

Numery OE klocków hamulcowych C2X009ABE producenta ABE

OPEL

1605086, 1605625, 1605967, 1605995, 93176118

KIA

583021PA30

CHEVROLET

93170602, 93176118, 93179164

numery OEM:
OPEL      16 05 086
OPEL      16 05 625
OPEL      16 05 967
OPEL      16 05 995
OPEL      93176118
VAUXHALL      93 170 602
VAUXHALL      93 176 118
VAUXHALL      93 179 164
CHEVROLET      93 170 602
CHEVROLET      93 176 118
CHEVROLET      93 179 164
KIA      58302 1PA30

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet C2X009ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.