Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » C2Y023ABE abe

Klocki hamulcowe - komplet C2Y023ABE ABE

C2Y023ABE Klocki hamulcowe - komplet ABE
abe C2Y023ABE
Klocki hamulcowe - komplet C2Y023ABE
C2Y023ABE
abe C2Y023ABE Klocki hamulcowe - komplet
63.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C2Y023ABE

producent:

ABE

Wysokość [mm] 49,4
Długość [mm] 155,7
Grubość [mm] 16
Strona zabudowy Oś tylna
Rok modelowy od 1997
Rok modelowy do 2000
nr EAN 5900427194687

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet C2Y023ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: CHRYSLER CARAVAN, GRAND VOYAGER III, PT CRUISER, RAM, VOYAGER III, VOYAGER IV, DODGE CARAVAN, FORD USA CROWN VICTORIA, LINCOLN CONTINENTAL 1.6-4.6 10.90-07.09

Klocki hamulcowe C2Y023ABE mają zastosowanie do modeli samochodów

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

Numery OE klocków hamulcowych C2Y023ABE producenta ABE

CHRYSLER

04882579, 05010936AA, 05014036AA, 05019036AA, 4882579, 5010936AA, 5014036AA

DODGE

4882579

numery OEM:
CHRYSLER      04882 579
CHRYSLER      05010 936AA
CHRYSLER      05014 036AA
CHRYSLER      05019036AA
CHRYSLER      488 2579
CHRYSLER      5010 936AA
CHRYSLER      5014 036AA
DODGE      4882 579
FORD      F1VY2200A
FORD USA      F2VY-2200-A
PLYMOUTH      4882579
LINCOLN      F1VY2200A

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet C2Y023ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.