Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » C51071ABE abe

Cylinderek hamulcowy C51071ABE ABE

C51071ABE Cylinderek hamulcowy ABE
abe C51071ABE
Cylinderek hamulcowy C51071ABE
C51071ABE
abe C51071ABE Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy C51071ABE abe
Cylinderek hamulcowy C51071ABE abe
Cylinderek hamulcowy C51071ABE abe
27.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C51071ABE

producent:

ABE

Średnica tłoka cylindra [mm] 20,6
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5900427207745

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy C51071ABE ABE

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: NISSAN BLUEBIRD, CEDRIC, PRAIRIE LIBERTY, PRAIRIE PRO, PRIMERA, SUNNY, VANETTE, WINGROAD / AD 1.2-3.0 01.70-11.05

Cylinderek hamulcowy C51071ABE ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Cylinderek hamulcowy C51071ABE producenta ABE

NISSAN

4410017C10, 4410017C11, 4410017C12, 4410017C13, 44100U9200

numery OEM:
NISSAN      44100 17C10
NISSAN      44100 17C11
NISSAN      44100 17C12
NISSAN      44100 17C13
NISSAN      44100 U9200
zamienniki:
402200
brak
VALEO
39-4337
brak
KAGER
J3231071
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
FHW4077
brak
FERODO
J3231002
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
ADN14404
brak
BLUE PRINT
5005205
brak
GIRLING
W4392
brak
KAWE

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy C51071ABE ABE w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.