Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » C55080ABE abe

Cylinderek hamulcowy C55080ABE ABE

C55080ABE Cylinderek hamulcowy ABE
abe C55080ABE
Cylinderek hamulcowy C55080ABE
C55080ABE
abe C55080ABE Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy C55080ABE abe
Cylinderek hamulcowy C55080ABE abe
Cylinderek hamulcowy C55080ABE abe
Cylinderek hamulcowy C55080ABE abe
Cylinderek hamulcowy C55080ABE abe
20.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C55080ABE

producent:

ABE

Średnica tłoka cylindra [mm] 19,05
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5900427208780

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy C55080ABE ABE

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: MITSUBISHI COLT III, COLT IV, COLT V, GALANT VI, LANCER IV, LANCER V, MIRAGE IV, MIRAGE V NISSAN VANETTE 1.2-1.8D 07.82-10.03

Cylinderek hamulcowy C55080ABE ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Cylinderek hamulcowy C55080ABE producenta ABE

MITSUBISHI

MB618981

numery OEM:
MITSUBISHI      MB 618 981
NISSAN      41101 G2500
PROTON      MB 618 981

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy C55080ABE ABE w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.