Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » C5C007ABE abe

Cylinderek hamulcowy C5C007ABE ABE

C5C007ABE Cylinderek hamulcowy ABE
abe C5C007ABE
Cylinderek hamulcowy C5C007ABE
C5C007ABE
abe C5C007ABE Cylinderek hamulcowy

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

C5C007ABE

producent:

ABE

Strona zabudowy:z tyłu z lewej
średnica tłoka cylindra: 20,6
Status produktu: niedostępny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy C5C007ABE ABE

Cylinderek hamulcowy tył L pasuje do: CITROEN AX, ZX, PEUGEOT 306, 309 I, 309 II 1.1-1.9D 10.85-07.01
numery OEM:
CITROËN      4402.86
CITROËN      440286
CITROËN      9404402868
PEUGEOT      4402.86
PEUGEOT      440286
zamienniki:
39-4695
KAGER
R20027B1
brak
FTE automotive GmbH
RZ-3683
brak
OPTIMAL
FHW062
brak
FERODO
52304
brak
A.B.S.
809947
brak
NK
W4672
brak
KAWE

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy C5C007ABE ABE w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.