Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » C5G011ABE abe

Cylinderek hamulcowy C5G011ABE ABE

C5G011ABE Cylinderek hamulcowy ABE
abe C5G011ABE
25.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C5G011ABE

producent:

ABE

Ograniczenia producenta BENDIX
Średnica [mm] 17,5
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5900427209916

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy C5G011ABE ABE

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: FORD FIESTA III, FIESTA/HATCHBACK, FIESTA/MINIVAN 1.0-1.8D 03.89-01.97

Cylinderek hamulcowy C5G011ABE ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Cylinderek hamulcowy C5G011ABE producenta ABE

FORD

6187600, 89FB2261AB, LPR4287

numery OEM:
FORD      6 187 600
FORD      89 FB 2261AB
FORD      LPR4287

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy C5G011ABE ABE w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.