Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 40 TDI quattro (2016.08-2020.02) 190km » C5G021ABE abe
wybrany samochód: 
Audi A5 Sportback (f5a, F5f) 40 Tdi Quattro (2016.08-2020.02) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy C5G021ABE ABE

C5G021ABE Cylinderek hamulcowy ABE
abe C5G021ABE
Cylinderek hamulcowy C5G021ABE
C5G021ABE
abe C5G021ABE Cylinderek hamulcowy

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

C5G021ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka cylindra [mm]22,2
Strona zabudowyOś tylna
nr EAN5900427210004

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy C5G021ABE ABE

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: FORD TRANSIT, TRANSIT TOURNEO 2.0/2.0CNG 09.91-12.00
numery OEM:
FORD      6 464 704
FORD      6466704

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy C5G021ABE ABE w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.