Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » C5X000ABE abe

Cylinderek hamulcowy C5X000ABE ABE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

C5X000ABE

producent:

ABE

Średnica tłoka cylindra [mm] 14,3
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5900427213111

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy C5X000ABE ABE

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: OPEL CORSA A, CORSA A TR, KADETT D, KADETT E 1.0/1.2/1.3 08.79-03.93
numery OEM:
OPEL      5 50 113
OPEL      5 50 119
OPEL      5 50 128
OPEL      90 189 396
OPEL      90095704
OPEL      90168040
OPEL      90168396
VAUXHALL      90 187 567
VAUXHALL      90189396
zamienniki:
350750
brak
VALEO
39-4334
brak
KAGER
R14011D1
brak
FTE automotive GmbH
RZ-3213
brak
OPTIMAL
FHW002
brak
FERODO
5001109
brak
GIRLING
803620
brak
NK
803622
brak
NK
W4202
brak
KAWE

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy C5X000ABE ABE w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.