Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » C62003ABE abe

Bęben hamulcowy C62003ABE ABE

C62003ABE Bęben hamulcowy ABE
abe C62003ABE
Bęben hamulcowy C62003ABE
C62003ABE
abe C62003ABE Bęben hamulcowy
Bęben hamulcowy C62003ABE abe
Bęben hamulcowy C62003ABE abe

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

C62003ABE

producent:

ABE

Strona zabudowy Oś tylna
Grubość [mm] 201
Średnica [mm] 200
Wysokość [mm] 65,5
Średnica bębna hamulcowego 200
Minimalna grubość [mm] 55
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 55
Ilość otworów 5
Średnica otworu centrującego [mm] 65,5
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 55
nr EAN 5900427215108

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy C62003ABE ABE

Bęben hamulcowy tył pasuje do: TOYOTA CALDINA, CARINA E VI, CARINA V, CARINA VII, CELICA, CORONA 1.5-2.0D 03.88-09.02

Bęben hamulcowy C62003ABE ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Bęben hamulcowy C62003ABE producenta ABE

TOYOTA

14700610, 4243120190

numery OEM:
TOYOTA      14.7006.10
TOYOTA      42431 20 190

Zastosowanie Bęben hamulcowy C62003ABE ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy C62003ABE ABE:

Bartłomiej, Golenice
2023-10-15
 5/5
Pasują.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.