Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Opel VECTRA A (J89) 2.0 i (F19, M19) (1988.09-1992.09) 129km » C6G008ABE abe
wybrany samochód: 
Opel Vectra A (j89) 2.0 I (f19, M19) (1988.09-1992.09) 129km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy C6G008ABE ABE

C6G008ABE Bęben hamulcowy ABE
abe C6G008ABE
Bęben hamulcowy C6G008ABE
C6G008ABE
abe C6G008ABE Bęben hamulcowy
Bęben hamulcowy C6G008ABE abe
Bęben hamulcowy C6G008ABE abe
Bęben hamulcowy C6G008ABE abe

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

C6G008ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
Felga, ilość otworów4
Strona zabudowyOś tylna
Grubość [mm]204
Średnica [mm]203
Wysokość [mm]80
Średnica bębna hamulcowego203
Minimalna grubość [mm]49
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]204
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]49
Ilość otworów4
Średnica otworu centrującego [mm]80
Ø rozmieszczenia otworów [mm]50,3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez zestawu łożyska koła
nr EAN5900427219328

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy C6G008ABE ABE

Bęben hamulcowy tył pasuje do: FORD ESCORT V, ESCORT VI, ORION III 1.3-1.8D 07.90-02.99
numery OEM:
FORD      14.7008.10
FORD      6 560 028
FORD      6 920 711

Zastosowanie Bęben hamulcowy C6G008ABE ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy C6G008ABE ABE:

Bartłomiej, Golenice
2023-10-15
 5/5
Pasują.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.