Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » C9W017ABE abe

Pompa hamulcowa C9W017ABE ABE

C9W017ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C9W017ABE
Pompa hamulcowa C9W017ABE
C9W017ABE
122.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C9W017ABE

producent:

ABE

otwór Ø [mm] 23,81
nr EAN 5900427248069

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C9W017ABE ABE

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, VW CADDY II, CADDY II/MINIVAN, GOLF III, GOLF IV, PASSAT B5, TRANSPORTER T3 1.0-2.8 05.79-01.04

Pompa hamulcowa C9W017ABE ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Pompa hamulcowa C9W017ABE producenta ABE

VOLKSWAGEN

251611021B, 251611021D

numery OEM:
AUDI      3A1.698.019
VOLKSWAGEN      251 611 021 B
VOLKSWAGEN      251 611 021 D
zamienniki:
0 204 123 029
brak
BOSCH
H23931.5.1
brak
FTE automotive GmbH

Zastosowanie Pompa hamulcowa C9W017ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.