Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » C9W026ABE abe

Pompa hamulcowa C9W026ABE ABE

C9W026ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C9W026ABE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

C9W026ABE

producent:

ABE

Długość 1 [mm] 18,7
Długość 2 [mm] 133,5
Dostępne MAPP-Code 
Ilość połączeń 2
System hamulcowy ATE
Wymiar gwintu M12x1
Średnica [mm] 27
nr EAN 5900427248113

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C9W026ABE ABE

Pompa hamulcowa (26,99/27mm) pasuje do: PORSCHE CAYENNE VW MULTIVAN T5, TOUAREG, TRANSPORTER T5 1.9D-6.0 05.02-08.15

Pompa hamulcowa C9W026ABE ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

PORSCHE

911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA

Numery OE Pompa hamulcowa C9W026ABE producenta ABE

VOLKSWAGEN

7H0611019B

PORSCHE

95535501500, 95535501510, 95535501520

numery OEM:
PORSCHE      955 355 015 00
PORSCHE      955 355 015 10
PORSCHE      955 355 015 20
VOLKSWAGEN      7H0 611 019 B
VAG      7H0 611 019 A
VAG      7H0 611 019 B
VAG      7L0 611 019 A
VAG      7L0 611 019 E
zamienniki:

Zastosowanie Pompa hamulcowa C9W026ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.