Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » C9X024ABE abe

Pompa hamulcowa C9X024ABE ABE

C9X024ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C9X024ABE
Pompa hamulcowa C9X024ABE
C9X024ABE
abe C9X024ABE Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa C9X024ABE abe
Pompa hamulcowa C9X024ABE abe
Pompa hamulcowa C9X024ABE abe
Pompa hamulcowa C9X024ABE abe
129.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C9X024ABE

producent:

ABE

Rozmiar gwintu 1 M10x1
Rozmiar gwintu 2 M12x1
Ilość połączeń 2
Ograniczenia producenta DELCO
Średnica 1 [mm] 20,6
nr EAN 5900427248229

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C9X024ABE ABE

Pompa hamulcowa (20,6/20,64mm) pasuje do: CHEVROLET CORSA, OPEL COMBO/MINIVAN, CORSA B, CORSA B/HATCHBACK, TIGRA 1.0-1.7D 03.93-07.02

Pompa hamulcowa C9X024ABE ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Pompa hamulcowa C9X024ABE producenta ABE

OPEL

558009

numery OEM:
OPEL      5 58 009
VAUXHALL      3 492 954
zamienniki:
H209054.0.1
brak
FTE automotive GmbH

Zastosowanie Pompa hamulcowa C9X024ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.