Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Bmw 7 (F01, F02, F03, F04) 750 i, Li (2008.09-2012.06) 408km » MD-533 alco
wybrany samochód: 
Bmw 7 (f01, F02, F03, F04) 750 I, Li (2008.09-2012.06) 408km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy MD-533 ALCO

MD-533 Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy ALCO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

MD-533

producent:

ALCO

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]25,0
Średnica zewnętrzna 1 [mm]80,5
Średnica zewnętrzna 2 [mm]78,0
Średnica wewnętrzna 1 [mm]35,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm]6,5
nr EAN5294515803132

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy MD-533 ALCO

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0004661304
MERCEDES-BENZ      0004661604
MERCEDES-BENZ      0004662104

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy MD-533 ALCO w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.