Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » TR-067 alco

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TR-067 ALCO

TR-067 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów ALCO
63.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

TR-067

producent:

ALCO

Rodzaj filtra Wkład filtra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelką miski olejowej
Wysokość [mm] 53,0
Długość [mm] 178,0
Szerokość [mm] 126,0
nr EAN 5294515814817

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TR-067 ALCO

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW FORD FIESTA 01-08/FOCUS 03- Z USZCZELKĄ

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TR-067 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TR-067 producenta ALCO

FORD

3044026, 5046305, FN0121500, XS4P7B155AC, XS4P7B155AB

MAZDA

XS4Z7A098AB

numery OEM:
FORD      3044026
FORD      5046305
FORD      FN01-21-500
FORD      XS4P-7B155-AC
FORD      XS4P-7B155AB
MAZDA      XS4Z-7A098AB

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TR-067 ALCO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.