Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Ford TRANSIT CUSTOM V710 Furgon (NRN) E-Transit Custom (2024-???) 218km » TR-071 alco
wybrany samochód: 
Ford Transit Custom V710 Furgon (nrn) E-transit Custom (2024-???) 218km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TR-071 ALCO

TR-071 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów ALCO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

TR-071

producent:

ALCO

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Opcja wyposażeniamit Ölwannendichtung
Wysokość [mm]43,0
Długość [mm]190,0
Szerokość [mm]152,0
nr EAN5294515814954

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TR-071 ALCO

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGËW DB W169/245 KPL Z USZCZELKą GUMOWą
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      1693710480
MERCEDES-BENZ      1693770995
MERCEDES-BENZ      1693771195
MERCEDES-BENZ      1693771295
MERCEDES-BENZ      1693771395
MERCEDES-BENZ      A1693771395

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów TR-071 ALCO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.