Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 002-201038 ashika

Alternator 002-201038 ASHIKA

002-201038 Alternator ASHIKA
ashika 002-201038
Alternator 002-201038

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

002-201038

producent:

ASHIKA

Rozstaw śrub mocujących [mm] 60,5
Napięcie [V] 12
Prąd ładowania alternatora [A] 125
Liczba rowków 6
nr EAN 8033001675344

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 002-201038 ASHIKA

numery OEM:
MITSUBISHI      M883627
MITSUBISHI      MW30620870
MITSUBISHI      MW30638577
MITSUBISHI      MW30750737
MITSUBISHI      MW30774528
MITSUBISHI      MW31216373
NISSAN      2310000Q0A
NISSAN      2310000Q0E
NISSAN      2310000Q1F
NISSAN      2310000QA7
NISSAN      2310000QAK
NISSAN      2310000QAM
NISSAN      2310000QAU
NISSAN      2310000QBE
NISSAN      2310000QBG
NISSAN      23100BN704
NISSAN      7711134316
NISSAN      8200162474
OPEL      4403540
OPEL      9111540
OPEL      9112331
OPEL      93160665
OPEL      93160666
OPEL      93161425
OPEL      93161427
OPEL      93161923
OPEL      93189523
OPEL      93191541
OPEL      93198038
OPEL      93198178
OPEL      93198179
RENAULT      6001548554
RENAULT      7700426849
RENAULT      7700427474
RENAULT      7701473614
RENAULT      7701477001
RENAULT      8200022774
RENAULT      8200062583
RENAULT      8200120417
RENAULT      8200495302
RENAULT      8200523616
RENAULT      8200538407
RENAULT      8200690199
DACIA      6001548554
DACIA      7701476806
DACIA      7701477001

Zastosowanie Alternator 002-201038 ASHIKA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów