Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Citroën C3 AIRCROSS II 1.2 PureTech 100 (JGHPV4) (2024-???) 101km » 002-C338 ashika
wybrany samochód: 
Citroën C3 Aircross Ii 1.2 Puretech 100 (jghpv4) (2024-???) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 002-C338 ASHIKA

002-C338 Alternator ASHIKA
ashika 002-C338
Alternator 002-C338
002-C338

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

002-C338

producent:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
Pozycja / stopieńL 45
Rozstaw śrub mocujących [mm]55
Techniczny numer informacyjnyRebuilt/Revisionato
Napięcie [V]12
Prąd ładowania alternatora [A]75
Liczba rowków4
nr EAN8033001371802

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 002-C338 ASHIKA

numery OEM:
MITSUBISHI      A002T38491
MITSUBISHI      A002T38891
MITSUBISHI      A002T38892
MITSUBISHI      A002T38892A
MITSUBISHI      A002T40092
MITSUBISHI      A002T40092A
MITSUBISHI      A002TA0091
MITSUBISHI      A002TA3491
MITSUBISHI      A2T38892A
MITSUBISHI      A2T40091
MITSUBISHI      A2T40092A
MITSUBISHI      MD189658
MITSUBISHI      MD189659
MITSUBISHI      MD191402
MITSUBISHI      MD193323
MITSUBISHI      MD309845
MITSUBISHI      MD354797
MITSUBISHI      MD361621
MITSUBISHI      PW536097

Zastosowanie Alternator 002-C338 ASHIKA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów