Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Volvo F10 F 10/210 (1976-1983) 209km » 944390515310 magneti marelli
wybrany samochód: 
Volvo F10 F 10/210 (1976-1983) 209km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 944390515310 MAGNETI MARELLI

944390515310 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 944390515310
Alternator 944390515310

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MRA51531

numer części:

944390515310

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Artykuł wychodzący
Ilość żeber4
Pozycja / stopieńli 40
Rodzaj mocowaniaPodwójna dźwignia obrotowa
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]75
nr EAN8001063537863

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 944390515310 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 75A, odnowiony) pasuje do: HYUNDAI ACCENT, ACCENT I, LANTRA II, MITSUBISHI COLT IV, GALANT VII, LANCER IV, LANCER V, SPACE, SPACE RUNNER 1.3-2.0D 10.91-10.03
numery OEM:
MAZDA      PN26-18-300
MAZDA      PN26-18-300A
MAZDA      PN26-18-300B
MAZDA      PN40-18-300B
MAZDA      PN40-18-300C
MITSUBISHI      A2 TA0 091
MITSUBISHI      A2T34892
MITSUBISHI      A2T34992
MITSUBISHI      A2T35092
MITSUBISHI      A2T36392
MITSUBISHI      A2T38491
MITSUBISHI      A2T38891
MITSUBISHI      A2T38892
MITSUBISHI      A2T40092
MITSUBISHI      MD 309 845
MITSUBISHI      MD175810
MITSUBISHI      MD175811
MITSUBISHI      MD177244
MITSUBISHI      MD184280
MITSUBISHI      MD189658
MITSUBISHI      MD189659
MITSUBISHI      MD191402
MITSUBISHI      MD193323

Zastosowanie Alternator 944390515310 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 944390515310 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów