Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 002-C941 ashika

Alternator 002-C941 ASHIKA

002-C941 Alternator ASHIKA
ashika 002-C941
Alternator 002-C941
002-C941

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

002-C941

producent:

ASHIKA

Pozycja / stopień: R 33
Rozstaw śrub mocujących: 48
Techniczny numer informacyjny: Rebuilt/Revisionato
Napięcie [V]: 12
Natężenie prądu [A]: 65
Liczba rowków: 4
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 002-C941 ASHIKA

numery OEM:
MITSUBISHI      A1T40391
MITSUBISHI      A1T40491
MITSUBISHI      A1T40791
MITSUBISHI      A1T40891
MITSUBISHI      A1T41991
MITSUBISHI      A2T03691
MITSUBISHI      A2T04191
MITSUBISHI      A2T40891
MITSUBISHI      A2T41991
MITSUBISHI      A2T43891
MITSUBISHI      A2T44071
MITSUBISHI      A2T44077
MITSUBISHI      A2T46991
MITSUBISHI      MD069978
MITSUBISHI      MD074644
MITSUBISHI      MD074744
MITSUBISHI      MD074992
MITSUBISHI      MD086784
MITSUBISHI      MD091790
MITSUBISHI      MD091791
MITSUBISHI      MD091793
MITSUBISHI      MD091849
MITSUBISHI      MD091850
MITSUBISHI      MD097191
MITSUBISHI      MD102747
MITSUBISHI      MD104644
MITSUBISHI      MD111160
SSANGYONG      W23549
SSANGYONG      W26088
HYUNDAI      37300-11501
HYUNDAI      37300-11510
HYUNDAI      37300-11520
HYUNDAI      37300-21000
HYUNDAI      37300-21310
HYUNDAI      37300-21340
HYUNDAI      3730021350

Zastosowanie Alternator 002-C941 ASHIKA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów