Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 002-M375 ashika

Alternator 002-M375 ASHIKA

002-M375 Alternator ASHIKA
ashika 002-M375
Alternator 002-M375
002-M375

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

002-M375

producent:

ASHIKA

Pozycja / stopień 0
Rozstaw śrub mocujących [mm] 66
Techniczny numer informacyjny Rebuilt/Revisionato
Napięcie [V] 12
Prąd ładowania alternatora [A] 55
nr EAN 8033001373899

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 002-M375 ASHIKA

numery OEM:
MAZDA      B35918300
MAZDA      B61218300A
MAZDA      F650-18-300
MAZDA      F65018300B
MAZDA      F65118300
MAZDA      F80518300
MAZDA      FE8518300
MAZDA      N249-18-300
MITSUBISHI      A2T17872
MITSUBISHI      A2T474774
MITSUBISHI      A4T22877
MITSUBISHI      A5T22877
MITSUBISHI      A5T30574
MITSUBISHI      A5T30977
MITSUBISHI      A5T31177
ROVER      B359-18-300
ROVER      F651-18-300
ROVER      F651-18-300C
ROVER      F805-18-300
ROVER      FE85-18-300
ROVER      N249-18-300
ROVER      N304-18-300
SSANGYONG      W26086

Zastosowanie Alternator 002-M375 ASHIKA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów