Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 002-M385 ashika

Alternator 002-M385 ASHIKA

002-M385 Alternator ASHIKA
ashika 002-M385
Alternator 002-M385
002-M385

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

002-M385

producent:

ASHIKA

Pozycja / stopień 0
Rozstaw śrub mocujących [mm] 66
Techniczny numer informacyjny Rebuilt/Revisionato
Napięcie [V] 12
Prąd ładowania alternatora [A] 90
Liczba rowków 5
nr EAN 8033001373974

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 002-M385 ASHIKA

numery OEM:
FORD      3395461
FORD      KL1118300D
MAZDA      K80118300
MAZDA      K80118300A
MAZDA      K80118300B
MAZDA      K80118300C
MAZDA      K80118300D
MAZDA      KL1118300D
MITSUBISHI      A003T08491
MITSUBISHI      A003T08491A
MITSUBISHI      A003T08491C
MITSUBISHI      A003T08491ZC
MITSUBISHI      A3T08491
MITSUBISHI      A3T08491A
MITSUBISHI      A3T08491C
MITSUBISHI      A3T08491ZC

Zastosowanie Alternator 002-M385 ASHIKA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów