Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 002-U906 ashika

Alternator 002-U906 ASHIKA

002-U906 Alternator ASHIKA
ashika 002-U906
Alternator 002-U906
002-U906

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

002-U906

producent:

ASHIKA

Pozycja / stopień 0
Rozstaw śrub mocujących [mm] 81
Napięcie [V] 12
Prąd ładowania alternatora [A] 70
Techniczny numer informacyjny Rebuilt/Revisionato
nr EAN 8033001376012

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 002-U906 ASHIKA

numery OEM:
ISUZU      8970417900
ISUZU      8971131180
ISUZU      8971131181
OPEL      09119722
OPEL      1204007
OPEL      6204013
OPEL      90542407
OPEL      9119722
OPEL      9119723
OPEL      94332581
OPEL      9512275
OPEL      97041790
OPEL      97113118
VAUXHALL      97113118
VAUXHALL      R1030076
CHEVROLET      97113118

Zastosowanie Alternator 002-U906 ASHIKA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów