Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 002-U918I ashika

Alternator 002-U918I ASHIKA

002-U918I Alternator ASHIKA
ashika 002-U918I
Alternator 002-U918I
002-U918I

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

002-U918I

numer części:

002-U918I

producent:

ASHIKA

Rozstaw śrub mocujących [mm] 67
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 110
Liczba rowków 6
nr EAN 8033001670769

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 002-U918I ASHIKA

numery OEM:
ISUZU      8973638320
ISUZU      8973638322
ISUZU      8973695070
ISUZU      8973695072
ISUZU      8973695080
ISUZU      8980564390
ISUZU      8980564410
OPEL      1204619
OPEL      6204183
OPEL      93189496
OPEL      93189502
OPEL      97363832
OPEL      97369507
OPEL      97369508
OPEL      98056439
OPEL      98056441
OPEL      98056442
OPEL      98056443

Zastosowanie Alternator 002-U918I ASHIKA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów