Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Piaggio BEVERLY Beverly 200 GT (M28) (2001.01-2006.12) 19km » 111-0H-H97 ashika
wybrany samochód: 
Piaggio Beverly Beverly 200 Gt (m28) (2001.01-2006.12) 19km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 111-0H-H97 ASHIKA

111-0H-H97 Sworzeń wahacza ASHIKA

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

111-0H-H97

dostawca:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
Strona zabudowygóra
Średnica [mm]40
Wysokość zabudowy93
Średnica zabudowy [mm]16,2
Gwint zewn. 1 [mm]14 x 1,5
nr EAN8033001408546
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 111-0H-H97 ASHIKA

numery OEM:
MITSUBISHI      5441744000
HYUNDAI      54417-44000
HYUNDAI      54431-44000
KIA      5443144000

Zastosowanie Sworzeń wahacza 111-0H-H97 ASHIKA w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 111-0H-H97 ASHIKA:

Andrzej, Wiskitki
2023-11-13
 5/5
Sworzeń zamontowany wszystko OK. Polecam
ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.