Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 131-02-211 ashika

Cięgło, hamulec postojowy 131-02-211 ASHIKA

131-02-211 Cięgło, hamulec postojowy ASHIKA
ashika 131-02-211
Cięgło, hamulec postojowy 131-02-211
131-02-211

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

131-02-211

numer części:

131-02-211

producent:

ASHIKA

Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Długość 1/Długość 2 [mm] 1698/1460
nr EAN 8033001792607

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 131-02-211 ASHIKA

numery OEM:
TOYOTA      46420-02090
TOYOTA      46420-02110
TOYOTA      46420-02111
TOYOTA      46420-12540
TOYOTA      46420-12541

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 131-02-211 ASHIKA w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 131-02-211 ASHIKA:

PATRYK, LUBLIN
2021-11-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.